1397/3/5 شنبه دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با خانواده یکی از شهدای آزادسازی خرمشهر به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، با خانواده شهید محمدعلی سلیمیان از شهدای آزاد سازی خرمشهر، دیدار و از آنان تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم رئیس و جمعی از کارکنان دانشگاه با حضور در منزل شهید محمدعلی سلیمیان، ایشان را مورد تکریم قرار داده و پای صحبتهای آنان نشستند . در این دیدار دکتر سلیمانی رئیس مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه با تبریک سالروز آزادسازی خونین شهر به آنان و خانواده ایشان، صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان را ستودنی و سرافرازی نظام اسلامی را مرهون جان فشانی های شهدا، ایثارگران ، جانبازان و خانواده های محترم آنان دانستند .

در این دیدار خانواده معظم شهید و همچنین رزمندگان دلاور حاضر در جلسه به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و حماسه سوم خردادماه پرداختند. همچنین مادر والامقام این شهید سرافراز از خصوصیات نیک و سجایای اخلاقی شهید برای حاضران صحبت نمود.

شهید محمدعلی سلیمیان از رزمندگان تیپ امام حسین علیه السلام در دوم خردادماه هزار و سیصد و شصت و یک و در آستانه آزادسازی خونین شهر به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید سرافراز در گلستان شهدای زرین شهر به یادها سپرده شده و مزار عاشقان و عارفان است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر