1397/2/15 شنبه برگزاری مراسم جشن ویژه میلاد حضرت صاحب الزمان « عج » و گرامیداشت روز استاد در دانشگاه پیام نور واحد بهارستان همزمان با نیمه شعبان و میلاد حضرت صاحب الزمان «عج» ، مراسم ویژه گرامیداشت روز استاد و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور دکتر سقائی رئیس واحد، دکتر محمد ابراهیمی عضو شورای اسلامی شهر بهارستان، حجت الاسلام و المسلمین صانعی امام جماعت، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد بهارستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه برگزار گردید .

دکتر سقائی رئیس دانشگاه پیام نور واحد بهارستان ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان «عج» و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و تبریک روز استاد اظهار داشت: « کار معلمی به عنوان یک هنر است و انسان تا علاقمند و عاشق این رشته نباشد ، نمی تواند موفق باشد. معلمی شغلی است که با افرادی سر و کار داریم که آینده جامعه هستند و معلمی شغل انبیاء است .»

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صانعی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان «عج» و همچنین تبریک روز استاد گفت : « فیلمی ساخته شد با نام پیش گوئی های نوسترآداموس که یک سری مطالبی را به دروغ ارائه داد. در ظاهر این فیلم پیش گویی های یک نفر را ساختند ولی در واقع تهمت به موعود آخرالزمان «عج» بود. در این فیلم ابتدا پیش گویی های فرد را که محقق شده نشان می دهد و بعد می گوید یک سری پیش گویی هایی را دارد که محقق نشده و ایشان به نقد این فیلم پرداخت . وی در ادامه راه های یاری امام عصر « عج» را بیان نمود . »

از دیگر برنامه ها تقدیر از اساتید با لوح تقدیر  و شاخه گل ، تقدیر از اعضای کانون های برگزیده در جشنواره کشوری رویش و فعالان برپایی برنامه سه شنبه های مهدوی ،  اجرای موسیقی توسط دانشجوی رشته روانشناسی، اجرای برنامه سه شنبه مهدوی و توزیع آش نذری بود .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر