1396/8/8 دوشنبه تشکیل جلسه کمیته مشاوره در دانشگاه پیام نور استان اصفهان جلسه کمیته مشاوره استان اصفهان با حضور دکتر یوسفی رئیس استان، دکتر منصف، معاون علمی و فرهنگی و اعضای کمیته مشاوره روز شنبه 6 آبانماه 96 در محل ستاد استان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا آقای فیاضی، رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی پیام نور استان ضمن تشکر از رئیس و معاون استان از اهتمام ویژه به امر مشاوره دانشجویی و خوش آمدگویی به حاضرین، دستور جلسه را اعلام نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان طی سخنانی بر اهمیت کار مشاوره دانشجویی اظهار داشت: فعال بودن دفاتر مشاوره و انجام مشاوره توسط اعضای هیات علمی نه تنها در جذب دانشجو و ادامه تحصیل دانشجویان در دانشگاه تاثیر جدی و مثبت دارد بلکه مشاورین می توانند با حل مشکلات روحی روانی دانشجویان در علاقمندی آنان به تحصیل در دانشگاه تاثیر گذار باشند.

دکتر یوسفی ادامه داد: اعضای هیات علمی رشته روانشناسی در دانشگاه مشغول بکار هستند که در امر مشاوره هم مجرب هستند و بایستی از این توانایی در حل مشکلات دانشجویان استفاده کرد.

 معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در خصوص راه اندازی دفاتر مشاوره در مراکز و دفاتری که با استفاده از اعضای هیات علمی بتوانند به عموم مردم خدمت ارائه نمایند، تاکید کرد.

دکتر منصف اظهار داشت: علیرغم مشکلات موجود در دانشگاه، مشاورین دفاتر را هم چنان فعال نگه دارند و ارائه خدمات دانشجویان را تعطیل نکنند. در ادامه رئیس و اعضای کمیته نظرات و پیشنهادات خود را در مورد فعالیت دفاتر مشاوره مراکز و واحدها ارائه داده و خواستار همکاری بیشتر مسئولین دانشگاه با دفاتر شدند.

 در این جلسه مقرر شد کارگاه آموزشی با حضور مشاورین مراکز و واحدها در آینده نزدیک برگزار شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر