1396/8/3 چهارشنبه گزارش مسابقه والیبال دوستانه کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد دهق و آموزش و پرورش منطقه مهر دشت تیم والیبان کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد دهق در مسابقه ای دوستانه به مصاف تیم والیبال کارکنان آموزش و پرورش منطقه مهردشت رفت.

به مناسبت هفته تربیت بدنی و  ورزش، امور فرهنگی و تربیت بدنی دانشگاه مسابقه ای دوستانه بین تیم کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد دهق و کارکنان آموزش و پرورش مهردشت با هدف ترویج فرهنگ ورزش در بین دانشجویان و کارکنان ترتیب داد.

 این مسابقه که در 5 ست متوالی برگزار گردید، نتایج بازی به این شکل رقم خورد که ست اول با نتیجه 29 بر 27 به سود تیم آموزش و پرورش، ست دوم با نتیجه 25 بر 19 به سود تیم دانشگاه پیام نور واحد دهق، ست سوم با نتیجه 25 بر 23 به سود تیم آموزش و پرورش، ست چهارم با نتیجه 25 بر 20 به سود تیم دانشگاه پیام نور واحد دهق و در نهایت ست پنجم با نتیجه 15 بر 13 به سود تیم آموزش و پرورش به پایان رسید.

این دیدار که در فضای دوستانه و نشاط آور برگزار شد در نهایت با برتری 3 بر 2 تیم کارکنان آموزش و پرورش به پایان رسید و با گرفتن عکس های یادگاری و پذیرایی از شرکت کنندگان خاتمه یافت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر