1396/7/15 شنبه برگزاری پنجمین همایش ملی علوم جغرافیایی در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر میزبان اساتید و پژوهشگران در پنجمین همایش ملی علوم جغرافیایی بود .

این همایش از سی ام خرداد سال جاری با محورهای گردشگری ، مخاطرات محیطی  ، ساماندهی سیاسی فضا ، مطالعات و پژوهشهای برنامه ریزی محیطی و روستایی و برنامه ریزی شهری و منطقه ای آغاز گردید . طی این همایش تعداد یکصد و سی مقاله به دبیرخانه همایش واصل گردید که  پس از داوری مقالات تعداد دوازده مقاله بعنوان سخنرانی ، و تعداد  چهل مقاله بعنوان پوستر توسط هیئت داوران انتخاب شد. این همایش در تاریخ 12 و 13 مهر ماه با حضور 120 نفر از اساتید، نخبگان و پژوهشگران رشته جغرافیای کشور، در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر به اجرا در آمد.

پروفسور سیروس شفقی (پدرجغرافیای اصفهان ) ، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه و دکتر جلالی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان  در این همایش بعنوان میهمانان ویژه حضور داشتند که سخنان خود را پیرامون همایش ملی و اثرات آن در عرصه علمی کشور و تولید علم بیان نمودند.

دکتر غفاری دبیر همایش پیرامون برگزاری این همایش اظهار داشت : بسیار خرسندیم که در پنجمین همایش ملی علوم جغرافیایی میزبان اساتید ، اندیشمندان و پژوهشگران رشته جغرافیا ی کشور هستیم و توفیق یافتیم تا در راستای تولید علم و ارائه راهکارهای علمی  و عملی مشکلات جغرافیایی کشور قدمهایی مفید برداریم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر افزود : با توجه به استقبال مطلوب اساتید و حضور فعال آنان از اقصی نقاط کشور در این همایش و همچنین کیفیت و بالا بودن ارزش علمی مقالات برآن شدیم تا از بین سخنرانان تعداد پنج مقاله نیز بعنوان مقالات برتر مورد تقدیر قرار گیرد و در حال حاضر نیز کتابی با عنوان چکیده مقالات همایش به چاپ رسیده که بین شرکت کنندگان توزیع گردید و مقرر گردید پس از همایش کلیه مقالات رسیده جهت بهره برداری علمی و عملی در یک مجموعه به چاپ رسیده و در اختیار عموم اساتید ، پژوهشگران و مسئولین قرار گیرد.

این همایش در تاریخ 12 مهر ماه کارگاه الگوشناسی تطبیقی برنامه ریزی کالبدی و روز 13 مهرماه از ساعت 8 صبح لغایت 17 بعدازظهر همایش علوم جغرافیایی را برگزار نمود .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر