1396/9/21 سه‌شنبه برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور بخشدار محترم ، اعضای شورای شهر اسلامی ، دانشجویان و اساتید و مسئولین در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز وزوان برگزار گردید .

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان دکتر یوسفوند با بررسی مختصر حوادث 16 آذر 1332 در دانشگاه تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیدان، حرکت های عظیم و سرنوشت ساز دانشگاهیان و فریاد اسلام خواهی ،عدالت طلبی ، ظلم ستیزی و استقلال طلبی آنان رامهم خواند و حضور دانشجویان را بهترین دلیل دلگرمی و انگیزه برای حرکت در مسیر پر مسئولیت رشد و بالندگی دانست .

سپس حجت الاسلام شجاعی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن گرامیداشت این روز با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم (ص) در خصوص وجوب و اهمیت کسب علم و دانش برای همگان، به شرح این حدیث پرداخته و افزود: هر یک از ما به نوعی باید دانشجو باشیم. سپس ایشان 16 آذر را بعنوان نماد آینده نظام اسلامی برشمرد و با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار داشت: مدیریت کشور توسط دانشجویان و دانشگاهیان اداره می شود و اگر دانشجویان بر اساس معیارهای اسلامی و انقلابی تربیت شوند کشور در آینده به اوج عزت و سربلندی نایل خواهد شد.

در خاتمه از دانشجویان برتر علمی ، فعالین کانون  و انجمن فرهنگی با اهدا لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر