1395/12/24 سه‌شنبه گزارش تصویری برگزاری مراسم درختکاری در محوطه دانشگاه پیام نور مرکز تیران همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی ، مراسم روز درختکاری با حضور رئیس، اساتید،کارکنان،دبیران انجمن ها و کانون ها و دانشجویان بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز تیران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تیران در حاشیه این مراسم با اشاره به نیاز کشور به فضای سبز، اظهار داشت: درختکاری و حفاظت از محیط زیست باید در بین مردم تبدیل به فرهنگ شود و دستگاه‌ های تبلیغاتی از جمله صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها  و به ویژه دانشگاه ها باید ترویج این فرهنگ میان مردم را جدی بگیرند.

دکتر دهقان زاده با بیان اینکه هر فردی که به فضای سبز تعرض می‌کند باید احساس گناه داشته باشد، افزود: مراسم درختکاری همه ساله در دانشگاه پیام نور مرکز تیران به طور جدی دنبال می‌شود و امر درختکاری باید تبدیل به نهضت کاشت شود.

در پایان مراسم به نیت شهدای دانشجوی شهرستان در محوطه دانشگاه نهال هایی کاشته شد. لازم به ذکر است با همکاری و تعامل اداره منابع طبیعی شهرستان تعداد 400 نهال غیر مثمر و 200 نهال مثمر خریداری گردید و در محوطه دانشگاه کاشته شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر