1396/7/12 چهارشنبه دیدار نماینده مردم شهرستانهای نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه پیام نور مرکز نایین همزمان با آغاز ماه مهر و بازگشایی دانشگاهها و مدارس دکتر پوربافرانی نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خوروبیابانک در نشستی صمیمی با رئیس، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز نائین دیدار کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نایین ضمن عرض خیر مقدم خدمت نماینده محترم، فرا رسیدن ماه محرم و یاد و خاطره امام راحل،شهدای 8 سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مظلوم مدافع حرم را گرامی داشت.

دکتر کوه کن با بیان پاره ای از مشکلات و تنگناهای موجود در دانشگاه ،گفت رقابت ناسالم و نابرابری که در خصوص جذب دانشجو بین دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها به وجود آمده بسیار تبعیض آمیز بوده که باعث کاهش چشمگیر ورودی جدید به این دانشگاه شده است.

ایشان در ادامه به بعضی از مشکلات جاری مرکز اشاره و مساعدت و پیگیری نماینده محترم و سایر ارگانها و نهادهای شهر نایین را خواستار شد.

سپس تعدادی از همکاران علمی و اداری  به بیان دیدگاهها، نظرات و مشکلات خود پرداختند.

دکتر پوربافرانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه پیام نور یکی از افتخارات خود را تحصیل و تدریس در دانشگاه بزرگ پیام نور عنوان نمود، که به تبع آن از بخشی  از مشکلات و کاستی های آن آگاه است.

وی خروجی دانشگاه پیام نور را برجسته تر و برتر از سایر دانشگاهها عنوان کرد که نمود آن در قبول شدگان رشته های کارشناسی ارشد واضح و مبرهن می باشد.

ایشان در انتها قول مساعد برای پیگیری موارد مطرح شده را داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر