1396/11/28 شنبه خرید و اهدای کانکس آموزشی به دانش آموزان زلزله زده استان کرمانشاه با همکاری دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با همکاری انجمن خیریه بیماران کلیوی شهرستان لنجان و انجمن علمی روان شناسی آوین دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و کمک دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه و خیرین شهرستان لنجان، کانکس با طول ۷ متر و عرض ۴ متر به اداره آموزش و پرورش و شهرداری شهر تازه آباد استان کرمانشاه تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی، بررسی 8 مدرسه آسیب دیده در شهر تازه آباد در شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه نیاز این شهر به یک مجموعه آموزشی مناسب را ضروری می نمود. بر همین اساس این کانکس آموزشی با کمک خیرین و به مبلغ حدود ۱۸ ملیون تومان که شامل ۳ بخش سالن، سرویس بهداشتی و حمام میباشد خریداری، بارگیری و ارسال گردید.

این کانکس آموزشی با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر تازه آباد، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی و فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی و طی یک قرارداد دوساله به دانش آموزان این شهر اهدا گردید تا دانش آموزان در فضایی مناسب به ادامه تحصیل بپردازند.

شایان ذکر است از جمله اقدامات دانشگاه، برگزاری سمینار "مکانیزم های ازدواج موفق" در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر بود که توسط انجمن علمی روان شناسی آوین مرکز زرین شهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان، شهرداری و شورای اسلامی شهر زرین شهر، دفتر امام جمعه زرین شهر و انجمنهای خیریه شهر برگزار گردید و عواید این سمینار صرف خرید کانکس و کمک به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص یافت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر